Mutsy Slider rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Mutsy Slider rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

seulementdix 27-10-2010
Geschreven voor: Mutsy Slider rood

Prima wagen. We hebben 'm nu een jaar en gebruiken 'm vaak. Wandelen vaak in het bos met deze wagen en dat gaat prima!. Wel zwenkt ie wat meer als je met de grote wielen voor rijdt. Jammer alleen dat je adaptors nodig hebt voor de maxi-cosi, maar ook voor het autostoeltje van Mutsy zelf! Dat is eigenlijk het enige minpuntje aan gebruiksgemak. Verder is ie makkelijk inklapbaar, makkelijk van positie te veranderen en kun je de duwstang in een handomdraai van de ene naar de andere kant duwen om zowel achter of voor je kindje te kunnen lopen. De wagen is alleen ietsjes breed door de grote wielen, waardoor hele smalle gangpadjes in winkels soms lastig zijn.

Marian1983 19-09-2010
Geschreven voor: Mutsy Slider blauw

Hebben de wagen nu ruim een jaar in gebruik en ben er nog steeds zeer tevreden over. In het mandje passen niet al te veel boodschappen, maar ik bind vaak een tas aan de achterkant vast (Dochter zit met haar gezicht naar mij toe, grote wielen aan mij kant waardoor je het hogere plankje aan de achterkant heb. Bij het wandelgedeelte zit er aan de achterkant een stangetje. Daar maak ik me tas aan vast zodat deze rust op het plankje).
Frame kan je vrij klein maken omdat de wielen er gemakkelijk af gaan.
Hebben totaal geen spijt dat we deze wagen hebben uitgekozen

Maatkamp 05-05-2010
Geschreven voor: Mutsy Slider blauw

Heerlijke kinderwagen. Strak uiterlijk. Mooie grote reiswieg, welke stabiel en recht in het onderstel hangt. Ons kleintje is nu 6 maanden en moet nu net ongeveer over op de buggy. De reiswieg pakt ook eenvoudig van het onderstel af, doordat je daarvoor de duwstang kan in omhoog geklapte stand gebruikt. Alles is zeer degelijke ontwikkeld. Het is geen piepende en krakende kinderwagen zoals, ik noem geen namen...
Het inklappen en ombouwen en dergelijke gaat super degelijk, maar als je het opa en oma wil uitleggen blijkt dat het eigenlijk best wel een beetje ingewikkeld is.
Wij hebben een Peugeot 307 (geen station) waar de kinderwagen gewoon in de achterbak kan. Zelfs in een Citroën C1 kan de kinderwagen mee! Weliswaar kan de reiswieg dan niet achterin, die moet op de achterbank.

Karen2341 21-03-2010
Geschreven voor: Mutsy Slider bruin

Mutsy weggedaan....

voordelen:
- inzet van buggy 2 kanten op te plaatsen en te verruilen voor een 2ling inzet (als je 2 kids hebt)
- stoere wagen zeker de single spoke, mooi uiterlijk
- goed demontabel (alles kan van het frame af)wat makkelijk schoonmaken bevorderd
- buggy inzet 2 kanten op te plaatsen

nadelen (zijn er méér!)
- vrij prijzig
- veel te brede kinderwagen, paste bij onze ah niet door de kassa! Super irritant dus!
- leer van ons handvat zakte telkens waardoor het er goedkoop en kapot uit zag
- inklappen was drama, zeker door vreemden die het niet 1,2,3 snapte
- niet klein in te klappen, basis frame blijft een groot ding
- als je wat steviger doorloopt gaan de wielen enorm klapperen waardoor op den duur heel de wagen tegensputtert
- met mutsy voetenplankje kan het meerijdende kind bijna nergens staan (reiswieg steekt te ver uit in verhouding met duwstand) en bij buggyinzet zelfde verhaal kindje heeft bijna geen plek om te staan of zich vast te houden
- kindje kon niet echt rechtop zitten (zeker niet als het in de gordels vast zit) ligt altijd wat achterover
-reiswieg hangt wat voorover en is laag...
toen baby groter werd wipte ze naar onderen en toen zo uit de bak!
- er past geen gewone maxi cosi op zonder de adapters

al met al, viel de wagen dus vaak genoeg erg tegen! met name dat ik altijd apart kassiere moest vragen bij de invaliden kassa vanwege de brede kinderwagen die niet tussen de gewone kassa's door paste!

Esther888 29-01-2010
Geschreven voor: Mutsy Slider wit

De Mutsy Slider is echt een supermooie wagen! Ik vind het heerlijk om er mee te rijden: soepel, gemakkelijk de duwstang te verstellen (als er iemand langs moet in de winkel), 180 graden draaien bijna op je plek. Zeker een stadswagen, maar ook de laatste tijd in de sneeuw is het te doen. Ik draai dan de reiswieg om, waardoor de grote wielen voor staan. Dit duwt wat lichter. Het loopt dan wel onhandig, met 2 kleine wieltjes voor je voeten.
Het boodschappenmandje gebruik ik nauwelijks (superklein, dus met de regenhoes en 3 pakken drinken issie vol), maar ik zet een grote boodschappenmand op het tasje (geklemd tegen de bovenkant van de wagen) en dan past er veel in.

Tip: koop een tas met 2 lusjes aan de achterkant. Er zit namelijk een stangetje aan de voorkant met het plankje (waar later de voetjes op steunen) en daar kan je precies een luiertas aan vastmaken! Extra boodschappenruimte!

dot 05-09-2009
Geschreven voor: Mutsy Slider groen

Na eerst enorm enthousiast te zijn, valt de wagen na 6 maanden intensief gebruik mij wat tegen.
Echt minder vind ik de beperkte inhoud van het boodschappenmandje/tas onderin.
Na een kleine boodschap is ie al snel vol.
Daarnaast is het ook nog eens een gewurm om erbij te kunnen. Elke keer zit ik in de winkel op mijn knieeen te zweten en moet ik tegen mijn oudere zoontje zeggen dat ie de tas voor mama open moet houden, omdat de klep steeds dichtvalt. Elke keer vervloek ik de wagen in stilte hiervoor! Wat enorm irritant bij elke boodschap die je doet.
En ik vind de duwstang ook gammel voelen. Kan flink op en neer.
Verder is het in en uit klappen voor in de auto niet echt een makkie, en blijft vrij groot, maar goed dat gebruiken we niet zo vaak.

mama Anke 11-08-2009

Heerlijke wagen!
Wij gebruiken hem nu ruim 4 maanden. Onze dochter zit steeds aan de bovenkant van de groeicurve qua lengte en gewicht, maar past nog steeds in de bak!
Hij rijdt soepel en draait makkelijk rond. Ook zeer geschikt voor andere ondergrond doordat je de bak en buggy er andersom om kan zetten en de kleine wielen kan vastzetten!
Hij is heel licht voor zo'n kinderwagen en zeer snel in te klappen.
Wij hebben de adapters voor de maxicosi weinig gebruikt, omdat we eigenlijk altijd de bak meenemen omdat ze daar beter in ligt...
Enig nadeeltje is het boodschappenmandje; dit is wel aan de kleine kant, maar de dagelijkse boodschappen kunnen er makkelijk in, zeker als je de tweede rits gebruikt.
Kortom een heerlijke wagen, nog geen enkele keer spijt gehad van de keuze!

Patricia Vermolen 25-07-2009
Geschreven voor: Mutsy Slider bruin

Wij gebruiken nu 2 maanden de mutsy slider en zijn hier super tevreden over!

Na 4 maanden ellende gehad te hebben met onze bugaboo cameleon hebben wij deze weggedaan en voor de slider gekozen.

De reiswieg is lekker groot, ons zoontje van 6 maanden past er nog wel in maar hebben wij er helaas uit moeten halen i.v.m het draaien van meneer!
Ook super gemakkelijk van je onderstel af te klikken omk vervolgens je maxi cosi adapters erop te klikken

De ondertas kan je blijkbaar nog extra openritsen met een 2de rits (kwam ik per toeval achter) en dan kan er best veel in.

De buggyzitting is ruim, onze dochter van 3 past er ook nog in (zij is nu 103 cm)
Ons zoontje ligt nu in de voetenzak (bovenkant erafgeritst) met een universele buggyzitverkleiner omdat de zittig best ruim is als ze net overgaan.
Nadeel van de buggyzitting vindt ik alleen wel de halve kap ons zoontje ligt nu nog en dan is het meer een soort windscherm dan zonnekap maar ja een parasolletje gebruikte we toch al dus dat is goed op te lossen.
Ideaal vindt ik de 4 standen ons zoontje zit nu op de stand tussen liggen en half zitten...helemaal ideaal want hij kan zelf nog niet zitten maar meneer wil niet liggen!

Het regenscherm voor de buggyzitting is ook erg handig, als het droog is rits je het midden open en kan je tot zelfs je kleintje nog gewoon uit de wagen halen

Wat betreft de maxi cosi adapters....volgens mij kan je deze met de buggyzitting er gewoon opzetten, moet je alleen je zonnekap eraf klikken (ik gebruik ze niet echt veel...heb een zapp in de auto liggen)

Één tip....kijk eerst goed rond voor de prijzen....bij de babypark kost ie compleet véél minder dan bij de Prenatal net als de accesoires

Kahrin 14-04-2009
Geschreven voor: Mutsy Slider blauw

Ik gebruik de wagen sinds december 2008. Ben er erg tevreden over! Het tasje onderin is niet erg ruim, maar een volle plastic Albert Heijn tas blijft er mooi rechtop in staan. Ik kan genoeg boodschappen meenemen dus.
Het matrasje in de reiswieg is wel erg hard, maar de kleine slaapt er goed in.

Een erg fijne kinderwagen, makkelijk in en uit te klappen voor in de auto en rijdt soepeltjes.

Ik ben er erg tevreden mee!

Anja_ke 25-03-2009
Geschreven voor: Mutsy Slider groen

Sinds oktober de Mutsy slider in gebruik. Hele fijne goede kinderwagen. Alleen in december ging de rits van de tas onderop de kinderwagen kapot. In de winkel een nieuwe gekregen (van een winkelmodel). En ondertussen is de rits weer kapot. Het lipje breekt eraf zodat die niet meer goed open of dicht kan. De tas is sowieso niet handig omdat er maar 1 rits op zit die bijna helemaal rond moet. Mij is verteld dat er geen andere mogelijkheid is voor een grotere/andere tas onder de wandelwagen. Dit is tot nu toe het enige minpuntje van deze fijne wandelwagen.

Linda111 07-12-2008
Geschreven voor: Mutsy Slider wit

Ik ben zeer tevreden over de mutsy slider. Ik mis alleen opbergruimte voor boodschappen.

Stefan77 19-10-2008
Geschreven voor: Mutsy Slider wit

We hebben nu zo'n 1,5 jaar een Mutsy. De garantie is verlopen en nu vallen de wielen, zowel voor als achter van het onderstel :(